Pagina's

vrijdag 11 mei 2018

Love You

Hallo allemaal,

Hebben jullie ook zo genoten van het heerlijke weer de afgelopen dagen? Nou ik wel hoor. De kinderen hebben vakantie en dus kwam er van het freubelen niet veel terecht. Gelukkig had ik dit kaartje al klaar. Maar het weer wordt wat minder en de kinderen gaan weer naar school. Dus haal ik dan de schade wel weer in. 

Vandaag heb ik voor jullie een kaart gemaakt met de Dutch Doobadoo Card Art Ticket. Ik vind het echt zo gaaf model dit! Een mooie maat ook. Niet te groot en ook zeker niet te klein.


De basis heb ik overgenomen uit wit cardstock. Daarna de binnenmaten uit het designpapier Prima Ballerina. De randjes heb ik bruin gemaakt met een blending tool en distress inkt Vintage Photo en daarna met een distresser ruw gemaakt.

Bovenaan heb ik mooie randmal van Noor! Design geplakt. 

In het midden eerst een strook kant en daarbovenop een Noor! Design mal en een plaatje. Het plaatje heb ik niet vastgelijmd maar met tape vastgeplakt. Zo voorkom je dat het plaatje na het plakken gaat bobbelen. Achter de mal zie je nog een stuk van de leuke honingraat.

Ik ben geen theeleut, maar die kopjes vind ik ook zo leuk. En ze passen ook nog eens goed bij het plaatje. Ik heb deze uit het designpapier gestanst. Na het stansen en embossen laat ik het papier in de mal zitten en kleur de ge-emboste gedeeltes met een dauber en distress inkt (Vintage Photo)


Op de linkerkant heb ik een mask van Dutch Doobadoo gelegd en dit met Emboss it dabber bewerkt. Hierna heb ik Nuvo glitter erover gestrooid. Dit laat je gewoon drogen. De Emboss it dabber is echt heel handig in gebruik met de masks van Dutch Doobadoo.

Ik kreeg het idee om de mask erop te leggen nadat ik het designpapier al vast had geplakt. Hierdoor ligt de mask niet strak op het papier en komt er helaas wat van de Emboss it dabber onder de mask. Maar ja, dan weet ik dat weer voor de volgende keer haha. 


Aan het uiteinde heb ik nog de 2 hoekjes gestanst die bij de grote mal horen die ik onder het plaatje heb geplakt. Die heb ik tegen elkaar geplakt.

Dan nog een label met tekst erop en klaar is hij.

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

470.713.667 Card Art Ticket     870.001.000 Dutch Doobadoo Alleslijm  470.715.004 Mask Art A5 Faded Dots   


6011/0560 Paper bloc Prima Ballerina    6002/1042 Blauw Border Vlinders   6002/1044 Ovaal Blauw met sierrand  


  6002/0976 Afternoon Tea kopjes + theepot  15EMB34162 Emboss it dabber

Mini Distress Ink Pad  Vintage Photo  721N Tonic Studios Nuvo pure sheen glitter ice white  309478 Tim Holtz Paper Distresser  6200/0220 Sponge dauber box incl. 3 daubers  6200/0222 Joy!Crafts blending tool


2 opmerkingen: